joi, 16 iunie 2016
Utilizarea tipurilor de interacțiuni
Simple CRM oferă 12 categorii de interacțiuni în funcție de natura activității ce trebuie înregistrată: Achizitii, Administrativ, BDU, DRH-VAC, E-mail, Livrare, Logistică, Marketing, Privat, Proiect, Suport, Vânzări.
Procesele de afaceri sunt gestionate în același mod, indiferent de tipul de acțiune ales.
Tipurile de interacțiuni sunt folosite în principal:
- Pentru a permite fiecărui utilizator să își îndeplinească sarcinile zilnice de monitorizare a acțiunilor sale;
- Pentru a obține statistici comerciale, de suport, pentru fiecare utilizator, societate, tip de interacțiune, perioada, etc.
Luați, de exemplu, o tranzacție de cumpărare.
Atunci când se analizează o achiziție, creați o interacțiune: "Achiziții - 1 - Intrare în contact."
Se completează negativ bugetul (pentru că este o achiziție) și se înregistrează interacțiunea.
Pe măsură ce procesul de achiziție evoluează, schimbați tipul de interacțiune până la primirea mărfurilor.
În acest moment, interacțiunea trebuie să fie: "Achiziții - 6 - Recepție".
Odată ce achiziția este efectuată integral (inclusiv plata), comutați starea interacțiunii în "Terminat".
Procesul este aceeași pentru vânzare.
La începutul relației de prospecțiuni cu o persoană de contact, interacțiunea va fi de tip "Vânzari - 1 Intrare în contact".
Pe masura evoluției prospecțiunii cu acest contact, interacțiunea va evolua în: "Vânzări - 2 - Prezentare produs" sau direct, de exemplu, în: "Vânzări - 3 - Deviz".
La finalul vânzării, există două posibilități: fie vânzarea este câștigată ("Vânzări - 6 - Câștigat"), fie pierdută ("Vânzări - 7 - Pierdut)".
Aici veți găsi mai multe detalii ale modulului "Analitic" (statistici) în FAQ Simple CRM: http://comment-utiliser-simple-crm.blogspot.fr/p/video-de-formation.html (Video 7).
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu