luni, 13 iunie 2016

Căutarea automată a fișei de client la primirea unui apel telefonic


        Descrierea caracteristicii

       La primirea apelului telefonic, sistemul dvs. de telefonie fixă (VOIP, SIP, PBX) va lansa o interogare în Simple CRM folosind un softphone instalat pe computer.

Simple CRM va afișa una sau mai multe persoane relevante. În cazul în care sistemul telefonic al clientului dvs. afișează un număr general, se poate ca acesta să corespundă mai multor persoane.

Apoi, puteți crea imediat o interacțiune atașată la fișa persoanei făcând clic pe un buton.

       Configurarea calculatorului dvs.

       Pentru ca acest lucru să funcționeze, este nevoie ca browser-ul web pe care-l utilizați pentru Simple CRM să fie browser-ul implicit al computerului.

Vă recomandăm să utilizați browser-ul web gratuit Chrome, care poate fi descărcat de pe pagina: https://www.google.com/chrome/browser/

       Pentru a face Chrome browser-ul web implicit, introduceți în bara de adrese:
chrome: // settings /

Apoi faceți clic pe butonul care face Chrome browser-ul web implicit.




       Configurarea Softphone-ului

Configurarea depinde de softphone-ul dumneavoastră.

Mai întâi, trebuie să ne întrebăm furnizorul de echipamente telefonice despre softphone-ul necesar sau instalați software-ul compatibil.

Aici aveți abordarea generală:
- În softphone, accesați spațiul ce permite tratarea automată a apelurilor primite;
- Autorizați deschiderea unui URL în apel;
- Precizați URL-ul de deschidere: https://ADRESA-DE-CONECTARE-LA-SIMPLE-CRM-UL-DVS.com/data_mining.php?envoi=1&s_tel=NR-DVS-DE-TEL-DIN-APLICATIA-SOFTPHONE#searchresult

       Exemplu de configurare a softphone-ului ZOIPER:
- Mergeți la setări:





- Mergeți la AUTOMATIZARE și specificați adresa URL: https://ADRESA-DE-CONECTARE-LA-SIMPLE-CRM-UL-DVS.com/data_mining.php?envoi=1&s_tel={number}#searchresult




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu