miercuri, 22 iunie 2016

Clasificarea contactelor la sfârșitul unui proces de vânzare


       Cea mai bună cale este de a crea două centre de interes:
- Prospect
- Client

Când importați contacte, atribuiți-le centrului de interes "Prospect".
Când lansați campania de marketing, adăugați centrul "Prospect" la căutarea dvs.

       La sfârșitul procesului de vânzare, în cazul în care rezultatul este "Vânzare - 6 - Câștigat", deschideți fișa contactului, eliminați centrul de interes "Prospect" de pe fișa de contact și adăugați centrul de interes "Client" la contact.

       În cazul în care rezultatul este "Vânzare - 7 -Pierdut", deschideți fișa de contact și eliminați centrul de interes "Prospect" de pe fișa de contact, fără a atribui centrul de interes "Client".

În acest fel, pentru următoarele campanii puteți selecta fie:
- Numai prospectele (pentru care încă nu s-au vândut produse sau servicii);
- Numai clienții (cărora le-ați vândut deja);
- Clienții și prospectele (le-ați vândut deja sau nu).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu