luni, 13 iunie 2016

Interacțiuni recurente


       Interacțiunile recurente vă permit automatizarea interacțiunilor repetitive.

Exemplu: în fiecare luni trebuie să verificați starea stocului, sau în fiecare marți și joi trebuie să recontactați clienții care au primit un deviz (sau o ofertă), sau în fiecare prima zi de marți a lunii va trebui să facturați unui client abonamentul la serviciile oferite de dvs.

       Accesul la interacțiuni recurente

Accesul la interacțiunile recurente se face fie prin intermediul lansatorului de aplicații, fie prin intermediul butonului "Recurențe" în această interacțiune.




























Crearea unei interacțiuni recurente

Când mergeți la recurențe, vedeți implicit recurențele active (recurențele în curs de desfășurare și recurențele pe cale de a se termina).



















Pentru a crea o recurență, faceți clic pe butonul "Adaugă interacțiune recurentă":













Pentru a ilustra un caz specific, vom face o recurență care va avea loc o dată pe săptămână cu scopul este de a revigora clienții care au contactat operatorul dvs. pentru a vedea dacă o problemă este rezolvată.

Sistemul permite recurențe pe zi:














              Pe săptămână:
















                   Pe lună:

















Pentru exemplul nostru am ales relansări săptămânale timp de 1 an.
























       Odată stabiliți parametrii interacțiunii, faceți clic pe butonul "Generează interacțiuni". Faceți clic pe "OK" pentru mesajul de confirmare.

       Veți reveni la lista interacțiunilor recurente. Redeschideți interacțiunea recurentă pe care tocmai ați creat-o. Interacțiunile generate de această recurență apar sub interacțiunea recurentă.

















Modificarea unei recurențe

Este posibil ca la un moment dat să fie nevoie să schimbați o interacțiune recurentă. În cazul nostru, imaginați-vă că nu se mai relansează clienții miercuri, ci joi.

Pentru a face acest lucru, mergeți la lista de recurențe și faceți clic pe numele recurenței ce trebuie modificată:









           Vom schimba ziua, apoi lansăm o regenerare a interacțiunilor:
























Sistemul cere o confirmare iar dvs confirmați:












Crearea unei facturi recurente


 Pentru a crea o factură recurentă, mergeți la Simple ERP -> Factură -> click pe butonul "Adaugă o factură recurentă":



















       Procesul de creație este exact la fel ca și pentru o factură tradițională.

Prin urmare, vă selectați clientul, apoi adăugați produsele.
Aveți posibilitatea să faceți clic pe butonul "Previzualizare" pentru a verifica în timp util conținutul PDF-ului pe care îl veți crea.

       Odată ce ați setat factura recurentă, faceți clic pe butonul "Generează interacțiuni". Faceți clic pe butonul "OK" pentru mesajul de confirmare. Interacțiunile sunt apoi generate.






       Odată specificate datele, o interacțiune de emitere de factură va fi prezentă în programul dvs zilnic. Este suficientă confirmarea generării facturii și trimiterea către client.




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu