vineri, 10 iunie 2016

Stocarea unui deviz și atașarea la un client


1) Mergeți în modul "Interacțiuni" (Meniul superior -> "Interacțiuni")

2) Faceți clic pe "Adăugați o interacțiune"

3) În formularul de interacțiune:
- În câmpul Subiect, introduceți de exemplu "Vânzare / cazan Deville D560M";
- În cazul în care clientul este o companie, în câmpul "Societate" introduceți numele companiei. Dacă această companie există în Simple CRM, selectați-o, în caz contrar trebuie sa adăugați o societate;
- În câmpul "Contact", selectați contactul relevant în societate sau, în cazul în care nu există, adăugați o persoana de contact;
- În câmpul "Stare" selectați "Deschis";
- Tipul interacțiunii, alege "Vanzare - 3 - Deviz";
- Faceți clic pe "Adăugați un document";
- Un bloc alb apare mai jos în interacțiune, faceți clic pe "Adăugare fișiere", selectați fișierul vizat și faceți clic pe"Încărcați";
- Deasupra casetei albe, faceți clic pe "Înregistrați".

       Devizul este acum stocat în Simple CRM.

Acesta este legat de companie și de clientul de contact.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu