joi, 16 iunie 2016
Adăugarea unor câmpuri, de exemplu "Client" sau "Furnizor", într-o fișă de contact
Simple CRM nu permite adăugarea sau modificarea câmpurilor.
Cu toate acestea Simple CRM oferă "Centrele de Interes" care îndeplinesc același rol.
Un exemplu: doriți să clasificați persoanele de contact pentru a distinge prospectele, clienții sau furnizorii.
Trebuie sa vă creați 3 "Centre de Interes":
1) Mergeți la modulul "Cerere" (Meniul principal -> "Cerere");
2) Creați 3 Centre de Interes: Prospect, Client, Furnizor, urmând instructiunile prezente în manualul Simple CRM: http://crm-pour-pme.fr/pdf/DocumentationSimpleCRMv2_0.pdf , sectiunea 6.8.10, pagina 71.
Apoi modificați contactele în cauză pentru a le atribui Centrului de Interes corespunzător:
1) Deschideți fișa de contact în cauză;
2) Faceți clic pe "Modificați fișa contactului";
3) Verificați Centrul de Interes în cauză, de exemplu, "Client";
4) Faceți clic pe butonul "Înregistrați".
Pentru a găsi lista de "Clienți":
1) Mergeți la modulul "Cerere" (Meniul principal -> "Cerere");
2) În lista de cereri, faceți clic pe centrul de interes "Client";
3) Veți obține lista de clienți.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu