joi, 16 iunie 2016

Adăugarea unor câmpuri, de exemplu "Client" sau "Furnizor", într-o fișă de contact


       Simple CRM nu permite adăugarea sau modificarea câmpurilor.

Cu toate acestea Simple CRM oferă "Centrele de Interes" care îndeplinesc același rol.

Un exemplu: doriți să clasificați persoanele de contact pentru a distinge prospectele, clienții sau furnizorii.

       Trebuie sa vă creați 3 "Centre de Interes":

1) Mergeți la modulul "Cerere" (Meniul principal -> "Cerere");

2) Creați 3 Centre de Interes: Prospect, Client, Furnizor, urmând instructiunile prezente în manualul Simple CRM: http://crm-pour-pme.fr/pdf/DocumentationSimpleCRMv2_0.pdf , sectiunea 6.8.10, pagina 71.

       Apoi modificați contactele în cauză pentru a le atribui Centrului de Interes corespunzător:

1) Deschideți fișa de contact în cauză;

2) Faceți clic pe "Modificați fișa contactului";

3) Verificați Centrul de Interes în cauză, de exemplu, "Client";

4) Faceți clic pe butonul "Înregistrați".


       Pentru a găsi lista de "Clienți":

1) Mergeți la modulul "Cerere" (Meniul principal -> "Cerere");

2) În lista de cereri, faceți clic pe centrul de interes "Client";

3) Veți obține lista de clienți.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu