miercuri, 15 iunie 2016

Administrarea mai multor entități / firme cu un singur Simple CRM


       Este posibil să se gestioneze mai multe magazine sau companii printr-un singur abonament Simple CRM.

Pentru a face acest lucru, mai întâi trebuie să se facă distincția intre clienți.
Veți crea pentru aceasta "Centrele de  Interes" (vezi: http://www.simple-crm-support.com/2014/01/comment-creer-des-champs-specifiques.html), pentru a-i putea distinge.

Exemplu: Societatea A, Magazinul A, Societatea B, Magazinul B, etc.

       Aceste câmpuri vă permit să efectuați interogări pentru a vizualiza direct, dintr-o fișă de persoane de contact sau de societate, ce fel de entitate este clientul.

Apoi, de asemenea, puteți separa vânzările, puteți afișa separat vânzările Magazinului A de ale Magazinului B.

Pentru a face acest lucru, se vor folosi modelele de interacțiuni. Text explicativ și video: http://comment-utiliser-simple-crm.blogspot.fr/2014/01/a-quoi-servent-les-raccourcis-simple.html

Deci, atunci când creați un model, veți scrie despre subiectul interacțiunii: Magazinul A / produsul XYZ / 9 unități

       Acest lucru vă va permite să vizualizați direct care proces de vânzare este legat de un anume brand.

       Același lucru se poate face pentru segmentarea interacțiunilor de tip Livrare, Aprovizionare, Administrativ, etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu