luni, 6 iunie 2016
Păstrarea e-mailurilor ca interacțiuni în Simple CRM
Simple CRM vă permite să stocați un e-mail sub formă de interacțiune.
Fiecare utilizator de Simple CRM are un e-mail dedicat.
Pentru a cunoaste adresa dvs de e-mail Simple CRM:
- Deschideți modulul "Admin" (Meniul principal -> "Admin");
- Faceți clic pe caseta "Lista de utilizatori";
- Dacă sunteți Administrator Simple CRM, vedeți o listă de utilizatori si adresa de e-mail a fiecărui utilizator în coloana "Mesaje primite";
- Dacă nu sunteți administrator, adresa de e-mail Simple CRM apare în "Inbox Simple CRM".
Toate e-mailurile trimise la această adresă de e-mail vor fi stocate pe serverul Simple CRM.
Pentru a converti e-mailurile primite în interacțiuni:
- Mergeți la modulul "Desktop Simple CRM" sau "Interacțiuni";
- Faceți clic pe butonul "Accesați mesajele primite";
- Așteptați câteva secunde, e-mailurile apar în Simple CRM ca interacțiuni de tip "0 - E-mail".
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu