vineri, 20 mai 2016
Studiu de caz: gestionarea scripturilor de apel și a răspunsurilor primite într-un call center
Acest studiu de caz descrie dezvoltarea și gestionarea unei campanii de apeluri efectuate de către un centru de apel (call-center) cu Simple CRM.
Configurarea scripturilor de apel se face cu ajutorul modelelor de interacțiuni.
Odată ce campania de apeluri a fost generată, tele-operatorii deschid fiecare interacțiune, citesc scenariul și recepționează răspunsurile la chestionare.
1) Crearea de modele de interacțiuni
În primul rând, trebuie să creați un model de interacțiune.
Subiectul modelului de interacțiune descrie în câteva cuvinte obiectul anchetei.
În câmpul "Note" al interacțiunii lipiți scriptul de apel.
Pentru a salva modelul de interacțiune apăsați pe "Înregistrați modelul".
2) Crearea campaniei de prospectare
Acum creați campania de prospectare, folosind modelul de interacțiune creat la punctul 1).
Pentru a crea o campanie de prospectare, vă rog să urmați link-ul: crearea campaniei de prospectare.
3) Citirea scriptul de apel și recepționarea răspunsurilor clienților
Odată ce campania este generată de manager, tele-operatorul se conectează la Simple CRM. Se face acest lucru direct din "Biroul" Simple CRM, care prezintă lista operațiunilor de prospectare ce trebuie realizate.
Pentru fiecare interacțiune de prospectare, tele-operatorul:
- Deschide interacțiunea;
- Solicită apelarea telefonică (Simple CRM poate apela numărul de telefon al persoanei vizate);
- Execută scriptul de prospectare;
- Receptionează răspunsul persoanei vizate;
- Modifică starea interacțiunii în funcție de răspunsul primit: planificarea unei vizite de prospectare, trimitere de brosuri, realizarea unui deviz, etc.
- Modificarea stării de interacțiune: "În desfășurare", în cazul în care ar trebui luate măsuri sau "Terminat", atunci când persoana vizată nu este interesată;
- Înregistrează interacțiunea.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu