Pentru a activa această funcție:
- Mergeți la modulul "Simple ERP" (Meniul principal -> Simple ERP);
- Mergeți la modulul "Admin ERP" (Meniul de sus -> Administrator ERP);
- Faceți clic pe fila "8. Preferință ERP";
- Bifați caseta "Activați managementul achizițiilor";
- Dați clic pe "Înregistrare".
Odată ce este bifată această casetă, elemente noi apar în Simple ERP.
1) Produsele vă permit să introduceți un preț de achiziție, o referință de achiziție (referință furnizor) și o rată a TVA-ului de cumpărare.
2) Puteți stabili cotele de TVA pentru achiziții.
3) În listele de devize/facturi proforma, oferte, facturi, comenzi, avize de expediție, puteți accesa managementul înregistrărilor comerciale.
De exemplu, în lista devizelor:
În cazul în care faceți clic pe acest buton, veți vedea lista devizelor (facturilor proforma) furnizorilor.
Graficele se referă la achiziții.
Faceți clic pe "Adauga cerere de deviz furnizor" pentru a adăuga un deviz (o factură proforma) de la furnizor.
Introducerea cererilor de devize/facturi proforma, a cererilor de oferte către furnizor se face în același mod ca și introducerea unui deviz/facturi proforma, sau a unei oferte, către client:
- Alegeti firma (furnizorul);
- Alegeti contactul (persoana de contact de la furnizor);
- Faceți clic pe "Adăugați produse";
- Alegeți-vă produsele care vă interesează.
Faceți clic pe "Generează deviz în PDF" și veți obține cererea de deviz pentru a o trimite furnizorului.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu