joi, 19 mai 2016
Limitarea tipurilor de interacțiuni pentru unii utilizatori
În societățile comerciale sarcinile sunt împărțite între mai mulți angajați.
Departamentul comercial se ocupă de vânzări, contabilitate, facturare, depozit, expedieri.
În Simple CRM puteți limita accesul anumitor utilizatori numai la tipurile de interacțiuni legate de activitatea lor:
- Agenții comerciali trebuie să aibă acces la "Vânzări";
- Contabilul, la "Administrator";
- Magazionerul, la "Livrare".
Pentru a face acest lucru:
- Mergeți la "Admin CRM" (Meniul superior -> Admin CRM);
- Faceți clic pe tab-ul "Lista utilizatori";
- Faceți clic pe utilizatorul vizat;
- În câmpul "Tip de interacțiuni autorizate" ștergeți tipurile nedorite de interacțiuni pentru utilizatorul în cauză.
- După efectuarea modificărilor apăsați pe "Înregistrați".
Observaţii:
1) Tipul "E-mail" nu poate fi eliminat, deoarece acest lucru este esențial pentru funcționarea Inbox-ului Simplu CRM.
2) Un utilizator (de ex. A) poate crea o interacțiune pentru care nu este autorizat, adresată utilizatorului B, care este autorizat sa o deschidă.
3) În cazul în care utilizatorul A crează o interacțiune către utilizatorul B, utilizatorul A va avea acces la tipurile de interacțiuni atribuite utilizatorului B, dar numai pentru interacțiunile create de el.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu