marți, 24 mai 2016

Urmărirea facturilor neplătite și relansarea clienților


      Modulul Simple ERP vă permite să obțineți o listă a facturilor neplătite și să relansați clienții.

1) La primirea plății integrale a unei facturi deschideți interacțiunea "Factură". În câmpul "Urmărire factură" alegeți "Factură Vanzări - 04 - Plata totală" și Salvați interacțiunea. Se înregistrează, una câte una, toate încasările pentru a avea o evidență actualizată a încasărilor.
























             2) Pentru efectuarea urmăririi,  mergeți în modulul "Simple ERP / Factură" (Meniul de sus ->Simple ERP  -> Meniul de sus -> Factură).

       În partea de sus a listei de facturi, faceți clic pe butonul "Lista de facturi neachitate".













   
               Veți obține lista facturilor neplătite. Faceți clic pe fiecare interacțiune relevantă pentru a relansa clientul.





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu