marți, 24 mai 2016
Urmărirea facturilor neplătite și relansarea clienților
Modulul Simple ERP vă permite să obțineți o listă a facturilor neplătite și să relansați clienții.
1) La primirea plății integrale a unei facturi deschideți interacțiunea "Factură". În câmpul "Urmărire factură" alegeți "Factură Vanzări - 04 - Plata totală" și Salvați interacțiunea. Se înregistrează, una câte una, toate încasările pentru a avea o evidență actualizată a încasărilor.
2) Pentru efectuarea urmăririi, mergeți în modulul "Simple ERP / Factură" (Meniul de sus ->Simple ERP -> Meniul de sus -> Factură).
În partea de sus a listei de facturi, faceți clic pe butonul "Lista de facturi neachitate".
Veți obține lista facturilor neplătite. Faceți clic pe fiecare interacțiune relevantă pentru a relansa clientul.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu