vineri, 27 mai 2016

Dispariția agendei Simple CRM din iPhone


      De cele mai multe ori, această disfuncție vine de la iPhone-ul este prea "încărcat": încărcarea procesorului telefonului este prea mare.

      Pentru a corecta această problemă, efectuați următoarele operații:

1) În primul rând, verificați configurația agendei pe iPhone așa cum este explicat pe această pagină.

2) Vom verifica acum încărcarea procesorului pe iPhone-ul dvs:
- Instalați pe iPhone-ul dvs aplicația gratuită: Battery Memory System Status Monitor;
- Lansați această aplicație;
- Veți obține un ecran de analiză a încărcării iPhone-ului dvs.




- În cazul în care încărcarea procesorului ("CPU Usage") este de 90% sau mai mult, trebuie să vă curățați iPhone-ul pentru a elibera suficient spatiu pentru ca actualizarea agendei Simple CRM să poată fi efectuată în mod corespunzător.

3) În continuare, accesați Setări -> Mail, Contacte, Calendar(Agenda) -> Calendar (partea de jos a ferestrei) și setați parametrii generali în acest fel:



4) Ștergeți conturile pe care nu le utilizați:
- Mergeți la Setări -> Mail, Contacte, Calendar(Agenda);
- Faceți clic pe fiecare cont pe care doriți sa-l ștergeți și apasați pe "Delete".

5) În cele din urmă opriți iPhone-ul, așteptați 45 de secunde și îl reporniți.

----

În cazul în care nu funcționează în continuare, accesați Setări -> iCloud -> și dezactivați sincronizarea calendarului cu iCloud.

Apoi ștergeți toate conturile din calendar, opriți iPhone-ul, așteptați 45 de secunde apoi reporniți-l din nou și adăugați calendarul(agenda) Simple CRM.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu