De cele mai multe ori, această disfuncție vine de la iPhone-ul este prea "încărcat": încărcarea procesorului telefonului este prea mare.
Pentru a corecta această problemă, efectuați următoarele operații:
1) În primul rând, verificați configurația agendei pe iPhone așa cum este explicat pe această pagină.
2) Vom verifica acum încărcarea procesorului pe iPhone-ul dvs:
- Instalați pe iPhone-ul dvs aplicația gratuită: Battery Memory System Status Monitor;
- Lansați această aplicație;
- Veți obține un ecran de analiză a încărcării iPhone-ului dvs.
3) În continuare, accesați Setări -> Mail, Contacte, Calendar(Agenda) -> Calendar (partea de jos a ferestrei) și setați parametrii generali în acest fel:
4) Ștergeți conturile pe care nu le utilizați:
- Mergeți la Setări -> Mail, Contacte, Calendar(Agenda);
- Faceți clic pe fiecare cont pe care doriți sa-l ștergeți și apasați pe "Delete".
5) În cele din urmă opriți iPhone-ul, așteptați 45 de secunde și îl reporniți.
----
În cazul în care nu funcționează în continuare, accesați Setări -> iCloud -> și dezactivați sincronizarea calendarului cu iCloud.
Apoi ștergeți toate conturile din calendar, opriți iPhone-ul, așteptați 45 de secunde apoi reporniți-l din nou și adăugați calendarul(agenda) Simple CRM.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu