Aveți posibilitatea să modificați numerotarea pentru fiecare tip de document.
Pentru aceasta, mergeți la: "Admin ERP" (Meniu principal -> "Simple ERP" -> Admin ERP).
Apoi faceți clic pe caseta: "2. Referințe".
Faceți clic pe tipul de document pe care doriți să modificați numărul, de exemplu "factură".
Ajungeți pe formularul de administrare a numerotării pentru acest tip de document.
Semnificația câmpurilor de pe acest formular:
1) Denumirea de referință: Acest câmp este liber și vă permite să identificați referința.
2) Emițător: dacă gestionați mai multe companii cu același Simple CRM, alegeți compania emitentă în cauză.
3) Model de referință: Acest câmp definește forma în numerotarea documentului.
Acest câmp poate conține următoarele etichete:
- {A} reprezintă anul, din 4 cifre (de exemplu, 2016)
- {M} reprezintă luna, din două cifre (de exemplu, 11)
- {4N} reprezintă un număr de ordine din 4 cifre. La un număr de 3 cifre, utilizați {3N}.
Acest câmp poate conține un text fix, de exemplu: "FAC".
4) Resetare: acest câmp definește momentul când numărul de ordine este resetat.
Puteți alege:
- "Niciodată"- numărul nu este resetat;
- "La fiecare început de an" - numărul este resetat la 1 ianuarie;
- "La fiecare început de lună" - numărul este resetat în prima zi din fiecare lună.
5) Reporniți numărul: acest câmp definește ce număr de ordine reporniți în momentul definit în "Resetare".
6) Tip de document: acest câmp definește tipul de document la care se aplică de numerotarea (deviz / factură proforma, comandă, factură, aviz de expediție).
7) Următorul număr de ordine: În acest câmp (read-only) puteți vedea ce număr de ordine va fi aplicat la următoarea generație de documente de acest tip.
8) Activ: Acest câmp vă permite să activați sau să dezactivați formatul de numerotare.
După efectuarea modificărilor faceți clic pe butonul "Înregistrare".
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu