vineri, 8 iulie 2016
Configurarea geolocalizării clienților
Simple CRM poate geolocaliza clienții care sunt în jurul dvs.
Pentru ca această funcție a geolocalizării clienților sa fie activă, trebuie să definiți din interfața de administrare "Centrul de Interes" desemnat unui client.
Pentru a face acest lucru mergeți la: Meniul Principal -> "Admin CRM" -> "Parametri" -> Selectați Centrul de Interes și faceți clic pe "Înregistrați".
În unele cazuri, geolocalizarea nu afișează toți clienții.
În mod repetat, efectuați următoarele:
- Deschideți modulul "Geolocalizare";
- Atunci când markerii corespunzători clienților dvs. apar pe hartă este necesară reîncărcarea paginii (apăsați pe F5).
După 3 sau 4 ori, în funcție de numărul dvs. de clienți, ar trebui să obțineți toate adresele clienților dvs. de pe hartă.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu