vineri, 8 iulie 2016

Configurarea geolocalizării clienților


       Simple CRM poate geolocaliza clienții care sunt în jurul dvs.

Pentru ca această funcție a geolocalizării clienților sa fie activă, trebuie să definiți din interfața de administrare "Centrul de Interes" desemnat unui client.

Pentru a face acest lucru mergeți la: Meniul Principal -> "Admin CRM" -> "Parametri" -> Selectați Centrul de Interes și faceți clic pe "Înregistrați".

























       În unele cazuri, geolocalizarea nu afișează toți clienții.

În mod repetat, efectuați următoarele:
- Deschideți modulul "Geolocalizare";
- Atunci când markerii corespunzători clienților dvs. apar pe hartă este necesară reîncărcarea paginii (apăsați pe F5).

După 3 sau 4 ori, în funcție de numărul dvs. de clienți, ar trebui să obțineți toate adresele clienților dvs. de pe hartă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu