miercuri, 26 octombrie 2016

Importarea cu ușurință a datelor în Simple CRM


       Simple CRM oferă acum un modul nou de import al contactelor și societăților afiliate. Acest nou modul a fost proiectat pentru a ușura utilizarea aplicației Simple CRM.

       Avertisment: dacă lucrați pe dispozitive Mac, trebuie, atunci când se pregătesc fi
șierele de import, să se lucreze cu Libre Office pentru Mac. Detalii suplimentare se găsesc în acest articol.

Procedura de import

1) Se pregăte
ște fișierul cu date, maximum 1000 de linii pentru fiecare fișier, cu LibreOffice obligatoriu. Puteți descărca gratuit LibreOffice.
Salva
ți fișierul în CSV, setul de caractere UTF8, separator virgulă (,) delimitator ghilimele ( "). Accesați această pagină pentru a vedea cum să salvați în mod corespunzător fișierul CSV.

2) Mergeti la modulul de administrare (Meniu principal -> Admin CRM) și faceți clic pe "3.Importati datele", apoi faceți clic pe butonul "Import asistat de societ
ăți și / sau persoane de contact asociate în format CSV."



 



3) Faceți clic pe butonul "Browse ..." și selectați fișierul CSV pentru import.



 








Faceți clic pe "Lansați analiza fișierului".



 



Așteptați câteva secunde, fișierul apare mai jos. 



 




4) Pentru fiecare coloană de pe care doriți să importați date, selectați câmpul în care vor fi importate datele.











       Trebuie să atribuiți o coloană într-unul din câmpurile "Contact -Nume" sau "Societate - Nume".

       În cazul în care doriți să atribuiți date de contact profesionale, utiliza
ți câmpurile "Legatura contact-societate" din partea de jos a listei.

       Pentru a avea acces la toate coloanele din fișierul de date, parcurge
ți tabelul spre dreapta sau stânga utilizând bara de defilare din partea de jos a paginii.













Gestionarea dublurilor

       Pentru a preveni crearea de duplicate, modulul de import arată mai întâi dacă contactul sau societatea există deja în baza de date Simple CRM.

Pentru persoanele de contact, identificarea se face in campul "Contact - E-mail personal" sau "Legatura contact-societate - E-mail profesional".

Pentru societ
ăți, identificarea se face în ordinea:
-
În câmpul "Societate - Numar SIRET";
-
În câmpul "Societate - Numar TVA";
- În câmpul "Societate - Numar Reg. Com."
-
În câmpurile "Societate - Nume", "Societate - Cod postal", "Societate - Localitate", adică o societate este recunoscută dacă are atât același nume cât și codul poștal și aceeași locație ca o societate deja existentă în Simple CRM.


5) După ce ați verificat alocarea corectă a coloanelor la câmpurile Simple CRM, faceți clic pe "Start import". 

Atenție: odată ce această operațiune este finalizată, nu puteți merge înapoi sau să anulați importul.









 O întrebare de confirmare apare, faceți clic pe OK.










      Așteptați câteva secunde în timp ce importul se efectuează.
Este afi
șat un mesaj de confirmare, cu numărarea elementelor create și actualizate.



 







 
 



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu