joi, 29 septembrie 2016

CRM simplu inițiază automat apelurile telefonice (dialog intre centralele telefonice și Simple CRM)


      Simple CRM poate lansa în mod automat pentru dvs apeluri telefonice. Acest serviciu se bazează pe protocoale care permit un dialog între Simple CRM și centrala dvs. telefonică.

      Software-ul Simple CRM online vă permite să schimbați protocoalele de dialog cu echipamentul dumneavoastră de telefonie. Într-adevăr, există multe și este necesar să specificați prin ce protocol doriți să treceți.

      În mod implicit, Simple CRM oferă două sisteme de dialog "standard" cu PABX și sistemul VOIP: tag-ul "callto" și tag-ul "SIP".

      Simple CRM oferă două tag-uri, deoarece unele companii folosesc, uneori, o centrală telefonică principală și un al doilea furnizor, de exemplu, pentru apeluri internaționale.





       Puteți alege de pe care sistem doriți să îl apelați din interfața de administrare  -> fereastra "Parametri".





      Din interfața de administrare puteti schimba etichetele implicite și să le înlocuiti cu unul dintre celelalte protocoale existente:
 - callto:
 - calltoSip:
 - calltoTel:
 - IM:
 - sip:
 - sips:
 - skype:
 - tel:
 - xlite:
 - zoiper:
sau orice alt protocol specific pentru configurația dvs telefonică.

      Pentru a afla ce protocol este compatibil cu echipamentul dvs vă rugăm să contactați furnizorul dvs de telefonie.

      Software-ul Simple CRM online poate, în mod automat, să inițieze apelurile telefonice de la toate sistemele VOIP de pe piață și de la centralele telefonice PABX (Avaya, Siemens, Aastra, etc.).





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu